понеділок, 18 вересня 2017 р.

"Розкішний мій краю, я тебе вітаю!"

Крізь тумани віків, крізь віків сивину.
Я тебе, Овруч мій,  з давнини пізнаю.
Ти зберіг у собі древлян заповіт
І стоїш на землі більше тисячі літ.
     У сузірї малих і великих міст Житомирщини наше рідне місто Овруч має своє власне обличчя, історію, традиції, звичаї, є гордістю та окрасою нашого краю. 
     Наближається День народження міста. Овруч готується до святкування, а в районній бібліотеці для дітей вже почалися заходи, присвячені цій події :
  • Оформлена виставка - панорама "Рідне місто пізнаю..." , яка відображає панораму історії міста Овруча від часів заснування до наших. Розповідає про цікаві події і факти, які вплинули на долю краю, про видатних земляків Овруччини.

  • Бібліо - акція "Розкішний мій краю, я тебе вітаю!"

  • Онлайн - мандрівка "Відкрий для себе рідне місто".

  • Бібліотечний паркан "Овруцький мій краю, я тобі бажаю".


  • Книжкова галявина "Знатоки рідного міста".   

















      23 вересня наше місто святкує 1071  - й День народження. Щиро вітаємо всіх наших читачів зі святом !
Крокує Овруч в глибину століть,
Зростає юність, горда і крилати,
Їй всі задумані діла вершить, 
Щоб Овруцька земля була багата.

Немає коментарів:

Дописати коментар